Såg ni mig? :p

Idag var jag ju ute och körde TAXIBIL för första gången. Nån som såg mig? ;)

Verkligen skitskoj!! :) Träffade även några av dom som jobbade på bolaget som erbjudit mig jobb sen, och alla verkar toppenhärliga. Så himla skoj! Nu har jag lite att "öva" på inför kommande uppkörning, som är i slutet på månaden. Spännande till max! Skönt att man får köra upp med sin egen bil, är ju alltid tryggare när man känner till bilens alla knappar och mojjänger, dragläge och växlar.



Nu blir det jobb till 18.15 - Tjingeling!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Laila

Hej Lina,sätter in pengarna i morgon till dig.

Det blir jag säkert dom var så fina



Kram Laila

Johanna

Hoppas du kommer att trivas som taxichaffis :-) Till min förra fråga om var du beställer dina linser. Jag har nu kollat lite överallt på olika sidor på nätet. Men mycket billigare får jag det inte än hos synsam. Knappt 100:- tycker jag inte det är värt. Det kanske beror på vilka fel man har kanske? Frågar igen; Var beställer du ifrån?

H aen skön dag! :-) Johanna

2010-05-05 | 13:55:53
http://mammamuochlillfis.blogg.se/
Laila

Hej Lina!

Har betalat dig nu som Laila Eriksson,vilken fantastisk mössa Simon vart helt frälst i den på en gång.Så han var tvungen att ha den på sig på en gång när vi skulle gå ut och leka.

Tack för att du beställde den till mig kram Laila