Mycket blogg om mat men..

.. det händer inte så mycket mer här alltså. 

I går morse putsade jag fönstrena i vårt sovrum och vardagsrum, gud så skönt att ha det gjort! Efter det var det bara att bege sig till jobbet.

I morse var vi ute i trädgården hela familjen och rensade ogräs bland den sådda potatisen, bland jordgubbarna och bland hallonen. Ja, lite i rabatten på framsidan hann vi också med.


Det har varit grymt på jobbet idag, och nu är jag precis slut i både kropp och själ. En massa (massa!) kunder och mycket som har krånglat. 15 min rast på 8 timmar är heller inget att hurra över direkt - men man hann inte ta mer! Puh. Undrar hur morgondagen blir?



Så, återigen blir det en tidig kväll. Otroligt tråkigt men vad gör man inte när kroppen säger ifrån? Kanske har det lite att göra med att jag äter ytterst lite kolhydrater nu också....?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marih

Gillar alla dina inlägg om mat. På måndag tänkte jag köra igång också...Mottager mer än gärna fler tips via din blogg;)

2010-05-29 | 19:37:07
http://marih.blogg.se/