Liten, men stor - & todays the day!

När jag kom hem från jobbet så stog maten på bordet - vilket lyx! Vi åt middag ihop och de 2 timmarna efter det fylldes med en massa bus och gos. Vid 18.30 la vi barnen som numera somnar utan problem.

Neo är kanonduktig på att sova i sin egna - stora - säng, visserligen inte lika duktig som syrran var när hon började, men det är minsann inte långt ifrån. Fick lyfta tillbaka honom i sängen runt 3-4 ggr, men sen somnade han så gott, så gott.  



Vår lilla kille som redan blivit så stor *görontimammahjärtat*
(smygbild från gårdagens eftermiddagslur)




När kidsen somnat så hoppade jag in i duschen, det var nämligen svettigt på jobbet idag...

Efter duschen plockade jag fram min fina, rosa epilator som legat undanstoppad under vintern. Today`s the day! Nu var det dags att inviga den för årets säsong! Härlig smärta det där :p


Så nu ligger jag och mina lena ben i sängen, med laptoppen i knät. Parlamentet står på i bakgrunden i väntan på att min hunk ska sluta spela så vi tillsammans kan se Wallander -filmen som börjar vid 21.00. Mys! 


I morgon blir det jobb från morgon till 17.30 - klockan 18.00 ska jag nämligen befinna mig på taxibolaget för att prata med chefen - önska mig lycka till! :) Ska bli SÅ spännande att se vad han har att säga...  

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

aj aj aj vad ont det gör att epilera, men bra blir det:)

2010-05-23 | 22:49:17
http://evelinalinnea.blogg.se/
Marih

Hur gammal är Neo? Funderar på att byta säng till Amanda försnartkan hon klättra ur den och klättrarhon inte ur den snart så är jag rädd föratthon ska välta den :(

2010-05-23 | 23:47:13
http://marih.blogg.se/
Agnieszka- mamma till 2

Vi klippte när vi var hos mina mamma, körde med rakapparat fast för huvudet, vad det nu kan heta!! Han gallskrek under hela klippningen, men det tog inte ens 65 minuter, och man fick hålla i hans huvud då han flyttade skallen ganska mkt. Jag har bara vågat klippa med sax några gånger, och varje gång har det varit skitsnett!



Så mitt tips är att raka!



kramar

2010-05-24 | 08:37:58
http://agnieszka.blogg.se/