Just det ja, MIN morsdag present;





Jag fick en uuunderbar tårtspade i form av en högklackad sko, som jag önskat mig länge. Dessutom fick jag en bukett fiiina blommor och hela 5 trisslotter. Tänk, vad en 1,5 och en 3 åring kan ordna för sin mor va? ;) Älskar alla inblandade! :)

Vad fick ni? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jenny

fick du tårtspaden av fredrik?stackarn letade överallt o då hoppade jag in o tipsade.supercool!nu har jag målat plankorna vita o sen ska jag sätta på små väggord.vill ju inte försötra tapeten i den nya lägenheten så kom på detta.så nu börjar ideerna flöda.har även gjort om en liten sillaburk till luslykta.behövs bara lite rolig glasfärg o ståltråd.ja o kedjor till upphäng såklart.så det ska vi kolal upp på cheapy.hoppas du fick en fin morsdag.kramkram

2010-05-31 | 18:00:37