Inköp från Växjö city

Det blev inte mycket till shopping i Växjö idag, något snopet men hey - mer pengar kvar i plånboken är ju inte heller fel. Vi har i alla fall haft en fantastisk mysig dag och det är ju trots allt det som är huvudsaken :)

Det blev som sagt en Nova Star tröja till Neo (se förra inlägget) ....



... och en härligt vårgrön ny dörrmatta!





Bra budskap som passar min tankegång :)



Något dyrare än andra, men ändå helt okej pris..



Blev också ett vitt servettställ från Village. Har kikat på det innan, på Village i vår stad, men inte köpt det. På något märkligt sätt är det ju roligare att handla borta, så idag slog jag till :)



Vi hade med oss en toscakaka som jag bakat samt en "mors dag blomma" till barnens farmor. Tack för att du agerade barnvakt åt vår lilla Ninninus, medan vi andra åkte in till Växjö city!



På jobbet säljer vi just nu Orkideèr, två stänglad för 89:- och med personalrabatten blev det ytterligare lite billigare :) Så en sådan blev det till Fredriks mamma på morsdag och jag passade även på att köpa hem en till oss själva också. Fiiiin!





Förresten! Jag har nog inte visat er de underbart fina gardinerna vi fått av min snälla mamma? Är dom inte sjukt snygga?



Den bästa bilden jag kunde hitta såhär i rappet, på våra "gamla" gardiner. Sån skillnad! Tack snälla mamma ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Verkligen jättesnygga gardiner:)



Jag jobbar i en matbutik som butiksbiträde :) Har gjort så från o till i 8 år men nu när jag pluggar är det bara extra och sommarjobb :) Kram

2010-05-26 | 21:36:37
http://joelsmamma.blogg.se/
Madde

Vill du handla på vår rea så kan du ju kika på kläderna på nätet och så hjälper jag dig med de nya priserna, för sen kommer ju ändå kläderna hem till dig.

Kram

2010-05-26 | 21:44:56
http://mammamaddesblogg.blogspot.com