Flax!

Jepp vi hade riiiktig flax idag när vi skulle inhandla skärmväggarna till vår uteplats på baksidan. Min chef hade nämligen fått i uppdrag att nolla ut och slänga en massa skärmar - så vi FICK 3 stycken, alldeles gratis! :p Och sparade därmed nästan 800 kr! Ibland ska man ha flax alltså...


Så eftermiddagen spenderade vi, hela familjen, ute på baksidan - i det underbara solskenet. Stolparna är på plats och i morgon ska vi skruva fast skärmarna också. Tror det blir kalasbra!

Jag köpte dessutom ett 4-pack betongkrukor (en stoooor, sen mindre, mindre, mindre kruka) som jag inte riktigt vet vart jag ska ställa ännu. Men det blir säkert finfint det med, när det är klart :p


Vid 18.oo kom tjejkompisen H hit för att plocka upp mig, fika i stan stog på schemat. Mys!! Vi planerade för fullt inför kommande Ullaredresan, bara två dagar kvar nu! Läääängtar! :p

Så, nu har vi nog koll på det mesta tror jag.


Kom nästan nyss innanför dörren här hemma och nu ska vi ta och kika på en film innan det är dags att nanna kudden. I morgon jobbar jag 11-19.15 och likaså fredag. Nån gång där emellan ska vi få upp skärmarna, jag ska på ett möte på fredag, och jag ska hinna packa, tanka bilen och att inhandla lite alkoholhaltiga drycker..

Men, det ska nog gå :)


Ingen kamera har jag heller så det blir ett trist inlägg utan bilder, jisses vilken tid det har tagit att laga den. Hoppas den är klar snart - jag saaaaknar att fotografera mina små trollungar....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)