Viktuppdatering

Jisses vad tiden spriiinger iväg. Helgen är över och det är redan måndag! En ny vecka, nya utmaningar. Jag jobbar till 18.15 ikväll, känns rätt segt efter att ha jobbat hela helgen men såklart får det gå...


Vikten! Har helt glömt bort att uppdatera er ju, för jag har visst inte gett upp. Om ni trodde det? :p Näe, jag är bara något av en segis. Sakta men säkert.


*svanken ÄR sån, för dig som nu ville påpeka att jag gjorde nån wierd pose. Jag ser ut så, står rakt upp och ner, och dessutom ställer den till ryggproblem ibland. Så visst, hade jag kunnat "räta ut den" så hade jag absolut gjort det...


Jag vägde mig idag och vågen stannade på -0,9 kg. Försökte andas ut all luft precis innan jag ställde mig, för att nå - 1 kg, men det ville sig ikke! :p Så, jag får la vara nöjd med -0,9 dåra.


Detta innebär att jag nått ett nytt 10-tal - igen!! WohooOo! :D :D  
Minus 15,3 kg totalt.



Jag blir alldeles pirrig! Sjukt nog är det "bara" minus 6,8 kg till, som jag rekomenderas att gå ner. Tänk, det var 22,1 kg från början, så 6,8 är ju ingenting?! *typ?* Då trodde man ju aldrig att det ens var möjligt!


Men, det där "sakta men säkert" stämmer nog väldigt bra. Även om jag varit SÅ otålig ibland och velat ge upp då jag hamnat på den berömda plattformen, då det inte händer ett smack på vågen!

Hade varit kul om jag hittade ett måttband. Jag har ju antecknat mitt midjemått från start.. Jag är ivrigare än nånsin och nu är jag sååå väldigt nära... nära min "belöning" som jag utsett till mig själv, då jag är intill mållinjen.


Vad kommer ni såklart få veta när jag är där, men sålänge håller jag "vinsten" hemlig :) *hejjahejja
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


emelie

Heja Heja!!

Är grymt imponerad och blir inspirerad av dig!!

2010-03-08 | 09:06:55
Johannes

Hej Lina!

Vad duktig du är, bra jobbat!



Själv tränar jag ju som ett djur men det händer absolut ingenting :P

Lite tråkigt men får hoppas att det släpper snart..



Ha det fint! /kusin

Laila

Grattis, du är så duktig som inte ger upp :P allt som är minus är ju kalas toppen...Ni får ha en toppen bra vecka kramisar till er

Fröken Viktig

Heja heja vad duktig du är med vikten :)

2010-03-08 | 15:10:37
http://www.frokenviktig.com
Agnieszka- mamma till 2

Oh vad du är duktig gumman! Grattis till viktnedgången! kram

2010-03-08 | 17:05:25
http://agnieszka.blogg.se/
tessan

gick oxå ner 0,9kg =D

grattis

2010-03-08 | 19:13:52
http://ericasmamma.blogg.se/
Nellie

Härligt jobbat Lina! You go girl. :) Ett tips gällande svanken som kan hjälpa dig att undvika ryggproblem är coreträning och eller yoga. Men, det vet du säkert redan... Jag vet att du har svårt att komma iväg och träna men för din egen skull, försök planera in det, det är du värd! Stor kram

2010-03-08 | 20:00:57