Vabb

Idag är det jag som vabbar, Neo är precis som vi trodde; sjuk. Fredrik slutar vid 16.oo och så fort han kommit hem så kilar jag bort till jobbet för att stänga butiken. Såklart gör man det man kan för att underlätta för sina arbetskollegor! Bor man dessutom så nära sitt jobb som jag gör, så är det ingen fara alls för min egen del...


Neo har hostat så han kräkts så just nu går tvättmaskinen på högvarv. Akutbokade tvättstugan i morse, så jag har den fram till klockan 14.oo. Snabba ryck!


Just nu sover Neo och "Efter tio" med Malou hörs i bakgrunden. Kanske dags att göra nån nytta? Synd att solen ligger på de smutsiga fönstrena, annars kunde jag ju passat på att putsa dom :p De som är i skuggläge är redan putsade nämligen :)



Äh, jag får la hitta på något annat sålänge. Kanske börja vika rentvätten? Fast det tar förstås emot, det är ju bara sådär döööötråk! *suckar lite men börjar gå mot det rena tvättberget.....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)