Lång dag, nu är jag sleten!

Det har varit en lång dag, fullspäckad med jobb. Jag slutade vid 19.30 och sen bar det av raka vägen hemåt på min stålget - cykeln alltså :p

 







The look of today :)


Nu är det snart dags att krypa ner i sängen, jag är trött som få! Ska bara maila ut 2 vinnarmail till ett par auktioner jag haft på tradera, så var man en tusing rikare :p


Hoppas ni haft en underbar dag?

Tack för alla era superdupersöta komentarer, ska försöka hinna svara på dom i morgon. Kram!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Nu har jag läst din blogg nästan ett år...utan att en ända gång kommentera!!!mycket, mycket dåligt!!! förlåt....men nu kände jag att det va dax.....ville bara säga att det är heeelt befogat att du är lite trött och sleten!!!du kämpar och kämpar och är jätteduktig... ;)

2010-03-30 | 09:25:26
http://fisenjag.blogg.se/