Nu ska ni får veta :)

Förra torsdagen var jag ju som sagt på ett litet "möte", och här kommer mer info om vad det gällde :9

Ni som följt mig ett tag kanske minns att jag jobbade natt förra sommaren? Då var jag ju hemma med Neo men valde att jobba lite nätter samtidigt, då bla Fredrik hade semester. Jag verkligen stormtrivdes, liiite lite att göra för energiska mig, som sällan gillar att sitta still, men jag pulade med en massa andra saker - medan den ord. personalen skakade på huvudet åt mina nattpyssel :)



För ca 2 veckor sedan ringde min mobil - det var områdeschefen från sommarjobbet som berättade att jag var så omtyckt förra sommaren att de gärna ville att jag skulle jobba där i sommar också! Hon kunde garantera mig 8 veckor direkt, bara sådär, och schema var bara att komma in och hämta.

Gosh, jissa om jag blev tagen på sängen! :p


Såklart blev jag super (duper) glad och självförtroendet hissades ett snäpp. Skiiitkul, rent ut sagt! Idag pratade jag med min butikschef på mitt ord. jobb som garanterade en lösning. Underbart!! 


Så, i sommar blir det en massa jobb för min del.. men, det är smällar man får ta. Det är en chans jag varken kan eller vill tacka nej till, så åh... det blir nog kanonens! 


Jag ska alltså jobba natt (tror det är på 63%?) samtidigt som jag jobbar mina 50% på mitt fasta jobb. Greeeat! 


Inte många som inte ens behöver söka efter ett jobb, utan får det serverat :p Näe, shit. Jag är verkligen GLAD!! *dansar lite* Perfekt är det också eftersom jag tänkt fortsätta plugga till undersköterska (har ju en termin kvar) till hösten igen och då slipper ta tjänstledigt en månad för att utföra en praktik.

Så, håll tummarna för mig nu - för än är inget semesterschema (på mitt ord. jobb) lagt. Men som sagt, jag är ju så gott som säker på att det går i lås. Muntligt avtal är också ett avtal.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bonkan

Grattis vännen =)

2010-03-22 | 21:13:06
http://tessibonkaan.blogg.se/
Sosso

Men va kul för dej.. Grattis



Vad händer idag då?

2010-03-23 | 08:39:42
http://lomia.blogg.se/
Agnieszka- mamma till 2

Vad roligt för dig gumman!



kramar

2010-03-23 | 09:51:06
http://agnieszka.blogg.se/
Fröken Viktig

Grattis :) Kul när man får bli överraskad på det där sättet.

2010-03-23 | 11:44:52
http://www.frokenviktig.com
Evelina

Åh vad rolig läsning=) Grattis!! och så tillbaka på skatten på det läste jag hurra!



En dum fråga kanske, men har mitt mail kommit fram till dig, eller har jag skrivit fel adress:S:S

2010-03-23 | 21:00:05
http://evelinalinnea.blogg.se/