Morrn morrn!

God morgon allihop! Sovit gott?

Vi har faktiskt sovit relativt bra, trots en sjuk liten grabb och en liten Ninninus som råkat kissa i sängen.. Sånt händer väldigt sällan, men då stumpan alltid har en mugg med vatten vid sängen så är det ändå lätt hänt att en olycka sker.



Idag är det Fredrik som ska VABB:a då vi har inventering på mitt jobb just idag, så jag behövs där. Ninni ska till dagis en runda..



Vid frukostbordet i morse. Både juice, yoghurt och smörgås slinker ner i lilla Ninni-magen och sjlvklart sitter kossan och väntar på henne :) 


Neo är snorigare än nånsin och det är grinigt värre idag. Han har dock ingen feber, vilket ju är ett bra tecken på att det i alla fall går åt rätt håll. Jobbigt när de små är sjuka :(


Igår fyllde min lillebror 21 år - STORT GRATTIS J - och idag fyller min farmor år - MASSA MASSA GRATTS - och eftersom ingen av dom bor i närheten, så blir det endast Grattishälsningar via telefon.


Men I helgen kommer dock min lillebror hem och presenten ligger här och väntar på honom, spännande va J?? :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)