Underbar dag igår - sämre idag!

En uppdatering om gårdagen, fylld med överraskningar och helt underbara paket, kommer senare. Typ.

För trots att gårdagen var helt fantastisk så mår jag verkligen skit idag. Jag har hög feber (sitter just nu med dubbla byxor, ett linne, en långarmad tröja, en tjocktröja och min morronrock på mig) Ändå känns det som om mitt ansikte ska brinna upp, är kokhet där.. Fyy!! :( :(

Och min hals är så jäkla öm, kan inte ens svälja mitt saliv utan att det hugger till och smärtar. Halsfluss?


Åh jag som skulle gå på stan med världens bästa mamma idag :( Får bli en annan dag mami.



Jag hatar att vara sjuk, det är det värsta som finns när man är sådär orkeslös, huttrar och fryser. När ska det vara såhär att vara 25 år så vill jag att nån tar mig tillbaka till 24 igen - nu genast! 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

KRYA PÅ DIG!



Typiskt att du ska bli sjuk nu. Hoppas du blir bättre under dagen. Kram från oss

Johanna

Krya på dig!

Kram

2010-03-12 | 09:14:04
http://joelsmamma.blogg.se/
Carina

Stackare. Är som du, ogillar att vara sjuk. Ny blir ju kanske kalasandet inställt också. Hoppas du kryar på dig snart.

Fast jag tror inte att det du drabbats av är åldersrelaterat.

Annar kan jag säga att 25-30 är en UNDERBAR ålder. Njut av den!

2010-03-12 | 09:50:04
http://justmintoo.blogg.se/