Storhandling

Vi har nyss kommit hem från affären, jag och ungarna. Eller ja, nyss och nyss. Vi har hunnit äta lunch och nattat Neo också :) 

Storhandling blev det och jag kånkade hem 5 proppfulla påsar och två kids. Inte illa! :p


När Neo vaknat ska jag och barnen köra in till stan en sväng. Eventuellt möter vi upp morbror C som sedan följer med oss hem för lite bus och middag. Mysigt



Därför lyxar vi till middagen lite extra och gör en inbakad fläskfile med hemmagjord potatisgratäng och en krispig grönsallad. Mums. Äppelpaj med vaniljsås till efterrätt, allt för att få vårkänslor! :) 


Nu måste jag ta och ringa ett par samtal, lika bra att passa på nu när Neo sover - när det är relativt lugnt vill säga :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka- mamma till 2

Hoppas ni får en underbar dag vännen! Stora kramar

2010-03-09 | 11:46:28
http://agnieszka.blogg.se/