Stan, jobb & EN-barnsförälder för en kväll

Nu ska jag strax köra in till stan - för att återigen gå in och kolla på den fina kandelabern jag hittat.

Vad roligt att du, Josefine (jag kom inte in på din blogg så kunde inte komentera tillbaka!) , är här inne och läser. Sjukt konstigt egentligen, att man går in i en affär, pratar och ställer frågor till tjejen som jobbar där - åker hem, bloggar om beslutsångesten för om man "ska eller inte ska köpa den" .... för att sedan få en komentar från tjejen i affären, som alltså läser min blogg! 


Hemskt trevligt, absolut, men sjukt konstigt. Samma sak som kunden som kom in på affären jag jobbar på och vrålglodde på mig en lång stund - och som sedan utbrast; Ja, NU vet jag! Det är ju DU från bloggen! :D


Ja vad säger man? :) 



I alla fall blir det som sagt stan en runda innan det är dags för mig att börja jobba kl 11.00 - 16.15.

Ninni har precis åkt iväg för att spendera dagen med farmor, som bor en timmes bilresa här ifrån. Där ska stumpan sova i natt och det är egentligen första gången som hon är iväg från oss "på riktigt". Känns något vemodigt för mig, men Ninni var ju kalasglad så morsan får la bita ihop :p



Så ikväll får Neo ensamtid med både mamma och pappa. Kan behövas då han är rejält förkyld och därför väldigt kelsjuk ♥ Vår lilla prins!


Vi hörs sen!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Josefine

Ja staden är liten vettu ;-) Hoppas kandelabern kommer till sin rätt och att det blir mycket mys ikväll ;-) Vill du ha lösnen till bloggen kan du skicka ett mejl på [email protected]// Mvh Josefine

2010-03-20 | 16:50:17
http://dendarfin.blogg.se/