Så var lördagen avklarad!

Så är även lördagen avklarad, snart i alla fall.

Det var sjukt mycket kunder på jobbet idag. Jätteskoj! Det märks verkligen att fler än jag toklängtar efter våren, för det handlas både blomjord och fröer, grensaxar och trädgårdstillbehör på rullande band. Solen har lyst och fyllt oss med en massa energi. Uuuunderbart! Dessutom tog jag en timmes rask promenad innan jobbet. Ljuvligt.


I morgon är det återigen jobb som gäller för min del. Annars blir det nog lugnt skulle jag tro... Förhoppningsvis blir det lika fint väder i morgon, som det varit idag :)


Förresten! Bra koll jag har på dagarna. Inte. Trodde bergssäkert det var torsdag i fredags och då jag skrev inlägget "exakt en vecka kvar tills jag blir 25", var det ju bara 6 dagar :p Tack "du" som påpekade det :D



Nehepps, nu får jag la gå ner till tvättstugan för att slänga in ytterligare en tvätt innan det är för sent. Tjolahopp!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jenny - tävla gärna hos mig ♥

Kul med fullt ös, sådana dagar är alltid lika roligt! Ha en härlig söndag, kramar!

2010-03-06 | 23:19:23
http://jennyn.blogg.se/