Pengar är inte allt...

.... men visst gör dom en ändå glad? :)


Från och med idag kan man deklarera via nätet (www.skatteverket.se) och jag har nyss varit inne och kollat både min och Fredriks deklaration.

Något nervöst eftersom jag ju var mammaledig förra året, fast jag hade dock lagt till ett exta skatteavdrag på varje utbetalning - för att vara på den säkra sidan.


Tuuur! För jag får tillbaka en massa tusenlappar detta året! Fredrik lite mindre, men han får ändå tillbaka en del han också. Kuuuuul! Extrapengar är guld.


Kände genast ett lyckorus sprida sig genom kroppen. Deklarerar man idag får man dessutom pengarna innan midsommar. Kanonens ju!


Nu ska jag tillbaka till jobbet. Jobbar till 18.15 ikväll! Tjingeling
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina

Grattis till återbäringen! ;-) Jag får betala... :(

2010-03-23 | 13:46:06
http://carolina1979.se
Maria

tack för tipset!! loggade direkt in på skatteverket o blev super glad av skatte beskeded=)

2010-03-23 | 18:31:42
http://ekersens.blogg.se/