KärleK v

Igår strulade det sig lite på jobbet innan stängning. Grinden krånglade och gick inte att låsa, så vi fick ta trucken för att "lyfta upp" den ena sidan lite - då gick det! Sen hade vi en kassadiff som gjorde att vi höll på att tappa hakan - men det visade sig bara vara en slarvigt räknemiss, som tur väl var.

Trött och sleten cyklade jag hemåt och när jag kom innanför dörren, kände jag en ljuuvlig doft. Fredrik hade fixat en romantisk middag för oss två



Tända ljus, servetter och pepparstek med potatisgratäng och sallad. Ljuuuuvligt!
- Jag blev alldeles lycklig innombords ♥♥♥


Kvällen fortsatte med filmen "Atlantis", vi såg aldrig klart hela eftersom ögonlocken blev för tung efter halva :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bonkan

Guu så härligt att komma hem till ngt sånt :) Underbart!

2010-03-28 | 13:50:19
http://tessibonkaan.blogg.se/