Hemkomna!



Vi har precis kommit hem från en helkväll hos mina föräldrar. Eftersom vi alla tre i syskonskaran fyllt år nydligen så firades detta lite idag, eftersom vi inte varit samlade allihopa på länge. Jag fick underbara presenter av min lillebror och hans tjej, ja ni ser ju bilderna ovan. Tusen miljoner tack!! Han kan ju, min lillebror :p

Jag blev superglad och kommer ta och låsa in mig i badrummet inom en snar framtid :) En rejäl spaa- och relaxkväll för mig själv, kommer sitta finfint!


Min mamma hade som vanligt lagat gudomligt god mat - och efterrätt! Mammor är bäst :) Påskharen kom och gömde superfina påskägg till barnen, de innehöll bla godis & glittriga halsband - till kidsens stora förtjusning.


En underbar kväll som sagt, som kommer avslutas med mys i soffan framför en film, med tänd kandelaber och med nåt gott att dricka. Åh, du härliga lördag! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Carolina

Kul med Påskharen redan! :-)

2010-03-27 | 22:16:54
http://carolina1979.se
Evelina

åh, vilken härlig present!!! Jag älskar body butter och scrub-handskar! Kanske skulle ha en liten "spa-kväll" i kväll och skämma bort sig själv!:) Ha en bra söndag!!

2010-03-28 | 13:06:20
http://evelinalinnea.blogg.se/