Han kan när han vill, min handyman :p

Idag känner jag mig något bättre, men jag är fortfarande inte helt i form. Helgen har varit otroligt lugn eftersom jag knappt orkat göra nånting egentligen.

Idag gick jag i alla fall utanför dörren :) Fredrik var sugen på att ta tag i projektet han pratat om lääänge, så vi gick till mitt jobb för att handla hem matrial.

Vi kom hem med två stora boardskivor, en svart lackfärg och ett rollerset. När vi kom hem satte Fredrik igång och här ser ni det klara resultatet:



Före ↑



Efter ↑






Skillnad va?? *SÅÅÅ skönt att slippa se alla sladdar och skit...


Blev ju grymt bra, SÅ mycket snyggare än vad jag först trott! Ett liknande projekt till har han börjat med, men det är inte riktigt klart ännu.. Så, mer om det när det finns ett resultat att visa :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Åh, vad bra det blev

2010-03-14 | 19:38:01
http://pupplina.blogg.se/