Fredag idag

Åh vad skönt - det är äntligen fredag! Jag är ledig i helgen och trots att jag jobbar till 19.15 ikväll så känns det skönt med fredag. Idag är det dock lika fullspäckat schema som alltid. Jag har hela förmiddagen uppbokad och jag lär få stressa till jobbet sen. Men, det är smällar man får ta ibland..


Jag kan ju passa på att visa er lite smycken som jag vunnit på tradera, för en billig peng, sålänge?



Ett "Pearls for girls" armband, 37 kr!



... och ett splirrans nytt "Diddi" halsband för 69 kr. Jag har fått dille på "långa" halsband, wonder why? :)


Men visst är dom fina? Jag har som sagt inte så mycket tid över till att göra egna smycken längre, tyvär. Så då får man fynda på tradera istället! För, hur kul är det att lägga ut flera hundra kronor på ett från affären - när man ändå kan köpa det för under halva priset på tradera? Näe, ibland är tradera bra - men livsfarligt! ;)


Ha en underbar fredag allihop, så hörs vi senare. Ska bla testa mobilblogga tänkte jag, måste bara se hur det funkar med kort osv.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)