Dagen

Tack alla för er respons på inlägget nedan, ang priserna hos fotografen. Precis som en av er skrev; är dom i guld eller? Ja, man kan ju börja undra..

Men, nu är i alla fall returen gjord och jag ska börja spåna på vad/hur/när vi ska skicka in några andra bilder, för ett par förstoringar vill jag ju ha på mina små charmtroll ju! ♥



Efter mötet i stan gick jag förbi torget och jag kunde bara inte låta bli att köpa med mig två buketter vita tulpaner hem. De kostade endast 15 kr per bukett och det kunde jag allt kosta på mig, eller rättare sagt. Fredrik. För det var han som fick dom ♥ :)



Fiiiina!


Vet ni mer? Jag blev ytterligare 500 kr fattigare. På vad? Ja, ni kan aldrig gissa..... På kläder! Inte så konstigt tycker ni, väldigt ovanligt tycker däremot jag. För vet ni vem kläderna var till? MIG! :D

Minns inte sist jag köpte nåt nytt klädesplagg till mig själv, det måste varit innan jul, och nu hittade jag helt plötsligt en massa, på REA dessutom! Så, för 500 kr fick jag med mig 6 tröjor och ett paket hårsnoddar hem.

Känns fantastiskt bra och jag hade nästan glömt hur knuffen mot lite bättre självförtroende kändes, då man har shoppat nya fina kläder till sig själv. Det är vi alla värda!

Och vet ni mer? Det var hela 3 storlekar mindre, än då jag shoppade för ett år sen! WohooOooO! Kankse dags att slänga, ehm skänka menar ja ju såklart, några av de där "större" paltorna, för att försäkra mig själv om att aldrig bli så stor igen... om ni förstår vad jag menar :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Bonkan

Ååååh vad härligt med shopping :) & att du kan handla så många storlekar mindre :P Vilken kick!!!

2010-03-19 | 08:34:23
http://tessibonkaan.blogg.se/
Hondjur

åååh, det är ju underbart gumman :)) Så glad för din skull! Och vackra tulpaner var det med! Vårkänsla! :)

2010-03-20 | 13:47:53
http://sagoelin.blogg.se/