Älskad & saknad

Ninni har haft en underbar helg hos farmor (TACK!) och vi har faktiskt haft en underbar helg vi också. Men. Nu längtar jag efter min lilla stumpa, det är så otroligt tomt utan henne - trots att lilleman lever rövare ;)





Bilderna tog jag igår innan hon åkte iväg på äventyr.

Ninni har en vilja av stål och att klä sig själv är ett solklart måste, ingen som får hjälpa till inte. Den lilla ponnyväskan packade hon med leksaker och den stora kittyväskan packade jag med kläder och dyl. Bra teamwork då alla får sina viljor igenom :)


Men nu är du saknad i massor stumpan!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Men åååh ..Lilla söta stumpan. Till och med jag blir tårögd här och kan känna den där "lämna bort" känslan. -ler- Förstår att det skall bli underbart att få hem henne igen nu :) Kram på Er!

2010-03-21 | 11:29:34
http://sagoelin.blogg.se/
Carina

Mysigt för Ninni och farmor att få en helg med bara varndra. Och så fick ni ju litetid med bara Neo. Tror det är jättebra för alla att få den där egna tiden.

2010-03-21 | 13:33:09
http://justmintoo.blogg.se/