Vattenkoppor

Det blev en kort dag på jobbet idag. Dagis ringde. Neo har fått vattenkoppor.


* bild lånad från google.se

Så, nu är det väl bara en tidsfråga innan Ninni får det också.... hoppas jag i alla fall! Det är ju allra bäst om man får vattenkoppor som barn, och nu när Neo har det så kan ju "lika gärna" Ninni få det också.

Så, då tar väl jag helg nu då?

För jag lär ju inte kunna jobba resten av veckan. Frågan är bara om jag eller min hunk ska VABBA?

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jenny

då kommer vi absolut i helgen så har vi koppefest.så har ungarna det avklarat.

2010-06-01 | 16:38:55
Cissi

Lucas har precis med haft det, inte Annie ännu...men snart så ;)



Kram!

2010-06-01 | 19:29:09
jenny

hej gumman.kom på att det är inte så smart o ha koppefest i helgen då simon ska opereras snart ju.otroligt synd.för det hade vart bra om båda ungarna fick det nun är micke går hemma.hoppas lillgrabben har det bra iaf.

2010-06-02 | 13:16:07