Barnens gård

Igår spenderade vi hela dagen på barnens gård, som ligger ca 5 min bilfärd från oss. Nära är bra :)

Både Ninni och Neo älskade stället och sprang mellan hoppborgar, rutchkanor i alla dess former, mini grävskopor, små minibilar, studsmattor, djur och vattenlandet... ändå har jag säkert missat nåt :p

















"Bockarna bruse" var bäst, tyckte Ninni... lätt efter de ludna kaninungarna och den lilla kelsjuka kattungen.



Gris-bebisar, preciiiis som griseknoen i Emil, fanns det också.. men de var otäcka att klappa, sträva och inte alls mjuka som kaninen ;)



Hoppborgar och gigantiska studsmattor..



Neo somnade på en handduk vid vattenlandet, det tar på krafterna att busa i flera timmar!



Världens finaste lilla kille ♥



och vår fina fina prinsessa ♥ (som btw fick en jädrans bula i pannan, efter en vurpa i en av rutchkanorna..)


En toppendag som blev billigare än vad vi trott, barnen gick nämligen in gratis! :D Mysigt med utflykter på hemmaplan också... ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria=)

åh vad var det där för roligt ställe? Vi drar på resa ner via kusten snart och det där ser ut som ett perfekt "stopp" ställe=)=)

2010-06-30 | 22:51:00
http://ekersens.blogg.se/
jenny

hej det var jag som stod utanför dörren på gertruds idag när du pratade med hans.kul att vi kanske hamnar på samma ställe.

2010-07-02 | 14:06:07
Sussi - 21 år, mamma och student!

Jag tyckte väl att jag såg er där! ;)

2010-07-05 | 11:58:16
http://sussey.blogg.se/
Carina

Ser såå mysigt ut. Sådana häftiga ställen fanns inte när jag var liten. Väntar på barnbarnen så man kan få ha lite skoj.

Hoppas bara jag inte är för stel då bara.

2010-07-10 | 21:10:24
http://justmintoo.blogg.se/