Buxbom på rad

Har jobbat till 19.30 idag och tänkte egentligen bara visa er hur det blev när jag planterade alla buxbom buskarna jag tog hem från jobbet för ett tag sedan. De var lite vissna, kantstötta och vissa saknade jord då de trillat och jorden åkt ur krukan... de skulle nollas ut och slängas, men återigen var jag snabb och plockade med dom hem innan de kastades. Och se! Se så fina de är nu, de börjar ta sig :)



Satte dom på en rad vid gräskanten, på insidan är mina potatisplantor. Blev väl nice? :)





En liten buske blev över och den passade perfekt i min överblivna, tomma kruka.


Dekorerade med två stycken betonghjärtan som jag gjutit själv, men mer om min gjutning nån annan gång. Nu ska vi kolla på Avatar; bästa filmen som gjorts på evigheter! Love it!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Tack så jättemycket gumman :)

kramar

2010-06-22 | 23:05:54
http://joelsmamma.blogg.se/
jenny

som utbildad florist kan jag bara gratulera till en utmärkt plantering..hahaha.blev kanon bra buxbom är en perfekt växt om man vill formklippa med.

2010-06-23 | 12:55:04