Bilder från gårdagen

Här kommer lite bilder från gårdagen, som egentligen skulle publicerats igårkväll. Men. Kvällen/Natten tills idag var hemsk, så jag fick ägna all min tid åt en ledsen Neo. 

Stackars vår lilleman






Räcker att man vänder andra sidan till en enda sekund.... att gräva upp mammas rabatt är skoj - tycker Neo!



Förra helgen FICK vi en studsmatta av våra grannar (gud så snällt!) och jag överdriver inte när jag säger att Ninni mycket väl skulle kunna BO på den. Hon älskar att studsa!



Vadå trollunge? ;)



Fina Neo - som vid denna tiden var en pigg, feberfri kille - blåste såpbubblor... 
 


Vår baksida kring 11-tiden, vi har eftermiddagssol där :)



Glass i stora lass!




Jag hann dessutom frosta av frysen... GUD så skönt att ha det gjort!


(ser nu att Neo har 3 olika outfits på bilderna men jag började fota vid 8.00, sen blev det varmare och varmare varpå kläderna åkte av... :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Gud, vilka underbara bilder! Och jag Älskar Ninnis trollfrisyr ;)) Sötunge! Vilken fantastisk uteplats ni har förresten.. måste vara ljuvligt att kunna ha barnen där! Massa kramar till Er och en speciell till sjuklingen!

2010-06-06 | 10:46:10
http://sagoelin.blogg.se/