Jag har fyndat

Trots jobb har jag ändå hunnit springa på loppis i helgen -det enda positiva med morgonpigga barn, med betoning på morgonpigga- och fyndade en stringhylla som jag suktat efter ett tag nu. Vita gavlar, preciiiis som jag vill ha!



... och tre hyllplan....



Vad jag gav för den? Prutade ner den från 200 kr (jag hade tom köpt den om den kostade 350 kr!) till 150 kr. Billigt är gott! :) Den billigaste jag har sett ny ligger kring 1000 kr!



Nu är bara frågan om jag ska pyssla om hyllplanen så att dessa också blir vita? Högblanka vita hade varit grymt! Eller, hade det blivit "för modernt" tror ni?


Åsikter, tack! :)



Jag fyndade även en poolstege tll våran pool (som vi inte har ännu, men snart så...) för ynka 35 kr. Detta var inte på loppis utan på mitt jobb! Stegen har kostat 299 kr och det hade nog blivit nån bugg i systemet. Behöver jag säga att jag skyndade mig att köpa den? Älskar fynd! ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Marih

Avis Vill också ha!! :p Bra fyndat!

2010-06-13 | 20:50:27
http://marih.blogg.se/
Laila

Hej Lina!

Skönt att Ninni också fått vatten koppor nu,då slipper ni det sedan.Jag målade nyss om mitt soffbord i helblank och en lite mindre hylla och det vart jätte fint vart super nöjd.Var lite rädd att det skulle bli för blankt men det vart det inte :)

Ni får ha det så bra kram Laila

Carina

Vet ju att du gillar vitt men tycke det vore synd att måla hyllorna om dom är i bra skick.

2010-06-15 | 08:55:07
http://justmintoo.blogg.se/