Trött & ihopkrupen...

Har fortfarande inte somnat ännu fast jag är sjukt trött och la mig för flera timmar sen - ihopkrupen i ninnis säng. Ja, där har jag vridit och vänt mig och när jag preciiis hittat en skön sov-ställning... ... Vaknar neo! Så nu i ett sista tappert försök att få honom att somna om, har jag gett honom en flaska välling. Jag har också rotat fram två mjuka bomulls t-shirts ur den rena tvättkorgen, som jag bäddat med ute i soffan - skinnsoffor är Inge vidare att sova på utan lakan nämligen. Man klistras fast! Och eftersom de riktiga lakanen ligger där resten av familjen sover, och jag inte vill väcka dom, så fick det bli en nödlösning. Lägg på lite mens-smärtor på det så har ni mig, just i detta nu. Jag är inte alls bitter - bara sjukt trött! Dessutom är det JAG som ska jobba i morgon -Fredrik ska vabba- så snart sparkAr jag upp honom så får han ta över... Gör dock ont att väcka min hunk som sover, men jag pallAr inte mer snart...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

Naaaw stackarn..de låter väldans segt o drygt o spec med mensvärken på köpet..Men hey tur du inte klistras fast iallafall ;)

Pusssselipusssss

2010-06-17 | 07:07:01
http://idasilverbark.blogg.se/
Sophie

Hoppas verkligen att du fick lite sömn och du kan jobba idag. :)

2010-06-17 | 08:49:42
http://sophieannamaria.blogg.se/