Sommar!


Åh jag hoppas verkligen att sommaren är här för att stanna!

Jag och Ninni har varit ute hela dagen, solat och lekt med vatten. Hoppat på studsmattan och rensat ogräs. Och jag ska erkänna att det inte har blivit speciellt mycket "vettigt" gjort idag heller. Idag har varit en riktig mys-sommar-dag!



Vackra nyckelpigor är ett tecken på sommar, Ninni hittade en i gräset...



Stumpan ska sola, preciiiis som mamma :) Sötnos.



Det diskreta parasollet åkte upp ;) Limegrönt och hääärligt.



Ninni har plockat en blomma



Nu har jag spenderat en timme i köket. Har bakat en rabarberpaj och förberett middagen, som idag blir lyxig köttgryta med hackebackspotatis :D Mums!


Nu ska vi hämta hem Neo från dagis och vid 16.00 ska Fredrik hämtas från sitt jobb. Blir att brumma hem fort som tusan för att slänga i mig lite mat innan jag börjar jobba... fick nämligen stänga butiken idag, så jag jobbar mellan 16.30-19.15.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Jobba vid halv fem och hinna äta innan måste vara en omöjlighet ;=)

2010-06-16 | 14:46:52