Lär bli en tuff natt...

Lillsnäckan har haft ett helsike att somna, trots alvedon, tavegyl och kylbalsam. Men nu sover hon gott i vår säng. Fredrik får sova på soffan i natt eftersom han ska jobba i morgon och behöver lite sammanhängande sömn.

Ja, vi får väl se hur natten urartar sig. Håll tummarna för att den blir någorlunda i alla fall....


Tidigare ikväll spelade jag klassikern "Bubble Bobble" på vårat Xbox. Första gången jag tycker det är kul att spela på den där boxen - det är bara ett demo men är nästan värt att köpa hela. Lika skoj som jag minns att det va! :p





Fler som minns?? :D


Jag har inte hunnit med ett smack som jag planerat för dagen idag. Eller ja, hunnit/orkat. Förhoppningsvis är man lite mer effektiv i morgon...


Nehepp det är väl lika bra att en annan också kryper ner i snarkofanen, man vet ju inte hur natten blir.. som sagt...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

Åhhh älskar bubble bobble..Och vet du..jag har nintendot hemma här hos mej..Kanske ska ta en spelkväll nån dag?! :)

De ska tyvär me hem t k-na i juli..får väl passa på :)

Kramis

2010-06-15 | 20:19:07
http://idasilverbark.blogg.se/
maria

åh de spelet är ju såååå roligt :)

2010-06-16 | 08:33:45
http://familjenrantzow.blogg.se/
Cissi

Krya på Ninni, det är jobbigt med vattkoppor men tänk vad skönt att sedan har vi det gjort!! ;=)



Kram

2010-06-16 | 08:33:53