Längesen

Nu när värmen äntligen kommit för att stanna så har jag varken tid eller lust att sitta inne och blogga. Här badas det hejvilt istället :)





Både i poolen...







... och vid stranden ♥


Efter min stora förrådsrensning så har det sålts en massa saker på blocket också, och bara det har tagit kraft och tid. Många som har ringt, många som har ställt 1000 frågor. Men, det var värt mödan för nu är allt sålt och vi har lite extra slantar i fickan för saker som bara samlat damm. Känns fantastiskt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Du gör helt rätt, sitta inne får vi göra vid dåligt väder.Här badas det med massa:-)

Ha det så bra

Kram

2010-06-30 | 08:08:27
http://mammamaddesblogg.blogspot.com
Anonym

Lina, vilka underbara bilder du tar ! Inga uppstyltade redigerade kort utan de går rakt in i hjärtat, iaf på mig ; ) Kan ju bero på att det är den finaste prinsen o prinsessan som är motiven.

Jag är så sugen på en kamera som jag sett,gillar att fota och det vore så kul att ha en lite bättre kamera.

Må så gott hela söta familjen, kramar från Marina

2010-06-30 | 19:30:40
Emma

Åh det ser helt underbart ut!

2010-07-01 | 00:03:13
http://livetmedlija.blogg.se/