Jobbig natt

Det har varit en jobbig natt i natt och man hade nästan glömt hur det var när kidsen vaknade om varandra, natten lång :p Men i natt fick jag alltså flashbacks.

Men det är ju faktiskt vår vattenkopp-Neo som har haft det jobbigast, så vem ger mig rätten att klaga. Lilleman då ♥ 


* bild från i vintras

Men idag verkar han ändå relativt pigg. Fler koppor har kommit under natten och han är genomprickig. Totalt. Till och med i hårbotten och öronen....


Trots hans besvär av dessa små kliande rackare så kan jag ändå inte låta bli att tycka det är bra. Nu håller vi bara tummarna för att Ninni också får det snart - så man slipper VABBA i 4 veckor menar jag......
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Madde

Inte kul med vattenkoppor men skönt sen när de har haft det.

(Jag mailade dig ang rean på rabdido igår.)

Ha det så bra

Kram

2010-06-02 | 11:04:22
http://mammamaddesblogg.blogspot.com