Jobbhelg

Eftersom jag jobbar varannan helg och var ledig den förra, så innebär det att jag alltså jobbar denna. Hade gärna sett mig själv som "fri" på schemat just i helgen men det är bara att bita ihop. Vet inte varför, men jag har hamnat i ett "trötthets-träsk" och verkar inte kunna dra mig upp igen. 

Det är drygt att ständigt vara trött. Jag vill ju en hel massa, men orkar inte! Kroppen säger ifrån och detta trots att jag lägger mig tidigt och sover hela nätter. Wierd! Hoppas det snart går över...


Det blåser småspik ute idag och jag börjar fundera på när den egentliga sommaren tänker komma för att stanna? Det är ju helt galet att studenterna har traskat ut och att sommarlovet redan har börjat?!


* våra små ♥


Jobb var det ja. Jag börjar 9.30 till 16.15. Helgerna brukar faktiskt rulla på ganska snabbt så jag ska inte klaga. Det kunde varit värre ;) Nu ska vi ut i trädgården en stund hela familjen, innan det är dags för mig att bege mig..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)