Im in looove

... i min nya mobil. En VIT IphoneFredrik tog den svarta...


Som de närmsta av er vet, har jag läänge haft en mobil som strulat till max. Nu när även mittenknappen började strula så fick det vara nog. Eftersom slarviga jag tappat bort kvittot (det var ju ändå 1,5 år sedan jag köpte den..) så var det med nytiga (=pinsamma) steg jag klev in i butiken...

... berättade läget varpå expediten direkt svarade "den skickar vi på lagning". Sen fortsatte hon med "Ser att du kan förlänga ditt abonemang och dessutom få plocka ut en helt ny mobiltelefon gratis!"


Efter att ha diskuterat, kollat så inget var lurt (bäst att vara på sin vakt) så kom jag i alla fall ut ur butiken med min nya vän - min nya FINA vän :p När den andra är lagad (jag hade försäkring på den) så har jag helt plötsligt 2 fungerande telefoner - istället för en oduglig. Tänk va....




Nu till problemet. ALLA telefonnummer som låg på min gamla telefon, är nu borta! Dumma jag trodde att de var på simkortet men ikke. Suck!

Så, kan alla mina kompisar vara snälla att antingen sms:a, maila eller skriva sitt nummer i en komentar här (som jag givetvis inte godkänner) så hade jag varit evigt tacksam.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sanna

Jag förstår vad du menar! Vi har oxå iphones

båda två o är helnöjda!

2010-06-07 | 07:14:48
http://www.lyckborg.com
Cissi

Oj vilka fina fynd nedan!



Mitt nr är 0733540301



Kramar

2010-06-07 | 12:40:15
http://cisan.blogg.se/familjen/