Im alive!

Ja, jag överlevde natten i alla fall. Var ju skönt det, så man inte hade vaknat upp död menar jag ;)

Ninni har sovit hela natten förutom ett litet uppvak vid 01-tiden, men då somnade hon om på 5 röda ändå.. Skönt, för det innebär ju att hennes koppor börjar dra sig tillbaka.

Vad Neo pysslade med i natt veti gudarna, men hoppas det bara var tillfälligt. Orka fler sömnlösa nätter lixom...


Solen skiner ute och Ninni har sin fina sommarklänning på sig, efter eget önskemål. Jag ska försöka däcka i en solstol på baksidan, innan jag börjar jobba idag. Om vädret tillåter villsäga? Ser ut som att det blåser lite mer idag..

Fredrik ska vabba med Ninni och Neo har precis lämnats på dagis ett par timmar, ja det går så bra så. Han -precis som Ninni- älskar sitt dagis! Hur skönt som helst.


Igår ringde de från Beckers men jag hann inte svara eftersom jag jobbade. Hoppas tapeterna har kommit! :D Dessutom så spontanköpte jag ett par andra ursnygga tapeter från blocket igår. Väldigt otippat, och jag vet inte riktigt vart jag ska ha dom ännu, men för fyndpriset 100 kr totalt så kunde jag bara inte låta bli.

Sen att säljaren hade en vän som kunde frakta hit dom så jag slapp fraktkostnad, är ju nästan bara för bra för att vara sant. Men det var det! Sant, alltså :p





Visst är den snygg?? Kostar 795:-/rulle annars, ja en riktigt dyr jäkel ;) Tapeten heter Woods white/black och är ifrån Cole & Son. Urläcker! :) I morgon hämtar vi den...


Nehepp nu ska jag umgås med Ninni lite innan det är dags för mig att gå till jobbet

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)