Frustrerande

Det är verkligen frustrerande när ens barn har ont och man inte kan hjälpa dom. Med andra ord, natten har varit hemsk!


* vattenkopp Ninni

Fredrik sov som sagt på soffan och Neo i ungarnas rum, så Ninni & jag kunde ha stora dubbelsängen för oss själva. Och det var smart tänkt av oss!

För det är minsann inte mycket sammanhängande sömn vi tjejer fick i natt. Hujedamig, stackas unge. Och jag kan inte få bort det onda hur många tårar som än kommer, eller hur mycket hon än bönfaller mig... Ja, gissa om jag plågats av dåligt samvete; maktlösheten - men vad gör man?









Vid 06.30 i morse körde vi pappa F till jobbet och vid 9.00 lämnade vi Neo på dagis. Nu har jag lyckats röja en minimal del av vad som egentligen skulle behövas röja, i lägenheten. Solen skiner vi ska passa på att gå ut och njuta av dess strålar - som äntligen kommit för att stanna? Hoppas!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


sarah med elin och filippa

stackars ninni och dig med inte roligt när man inte får sova.

hoppas de snart slutar klia en massa på ninni.



Hoppas ni fick en bra dag i solen

kram

2010-06-16 | 12:04:27
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Aww sicken cooling! :D

2010-06-21 | 20:01:23
http://salkert.se