Det blir inte alltid som man tänkt sig...

... men jag återkommer när allt lagt sig lite.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hej skulle du vilja va världens sötaste och rösta på mitt bidrag.

Skulle bli jätteglad



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=201&action=confirm

2010-06-19 | 16:38:29
Ebba's mamma (Angelica)

Hoppas du snart mår bättre, många kramar...

2010-06-20 | 20:40:26
http://mideco.blogg.se/
emelie

Hur är det??

2010-06-21 | 13:39:43
Linda

Hej Lina,

Vill börja med att hoppas allt e bra med dig och din familj. Du har ju inte skrivit på ett tag, på grund av olika anledningar, självklart. Men vill bara säga att jag saknar dina inlägg.

Jag har följt din blogg dagligen sen 2,5 år tillbaka och ville bara att du ska veta att du lyfter min dag. Datorn startar jag det första jag gör på morgonen(har din sida som startsida;-)) Älskar ditt sätt att skriva,Tack för att du delar med dig av ditt liv på ett sånt ärligt vis. Jag måste säga att för mig e du en stålkvinna;-) förstår inte hur du orkar med allt du tar dig för. Bara jobba och plugga när man har två barn, vad jobbigt det måste vara. Jag själv har två småttingar och där tar min ork slut;-) Såg förut att du önskade kommentarer och jag har varit dålig med det. Men här kommer min hälsning. Jag hoppas du inte slutar skriva för då skulle jag sakna din blogg till tusen.

Ha det så bra!

Mvh/Linda Från Uppsala

2010-06-22 | 08:03:58
Nellie

Kära du, vad är det som hänt?

2010-06-22 | 17:17:42