Cirkus Skratt!

Vi har spenderat kvällen på Ciurkus skratt, och som vi skrattat sen!

Vi satt längst fram och självklart fick blyga jag medverka i showen i form av att "tuta" i takt till musiken, med två tutor... Jag bad till gud att Clownen inte skulle dra upp mig på scenen - och han verkar ha hört min bön, för det slapp jag i alla fall! *puh* Tack Gud ;)





Barnen fick varsitt blinkande/lysande lasersvärd av snälla mormor och morfar. Popcorn mumsade vi ockå på såklart :)




Ninni ÄLSKAR cirkus och det blev ett fasligt liv och rullande tårar på damen när vi skulle dra oss hemåt igen. Och Neo, som vi var lite osäkra på om han skulle få följa med eller inte, satt som ett ljus hela föreställningen på 2 timmar. Han var helt förtrollad :) Duktiga lilleman.


Som förresten klassas som frisk från sina koppor nu, trots att det är lite prickar kvar. Så, i morgon är det Neo som ska till dagis igen. Kommer han älska!


Nu är vi helt slut och det är dags att inta liggläge. Trevlig kväll allesammans!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evelina

Åh vad längesen man var på cirkus! säker 8-9 år sen!! Älskar magikerna, sen har man ju alltid gillat prinsessorna=)

2010-06-07 | 22:32:14
http://evelinalinnea.blogg.se/