Vi lever :)

Längesen jag uppdaterade nu, men tiden bara rusar fram!jag hinner/årioriterar inte bloggen just nu - och ja, lite bloggtorka har jag nog allt fått minsann. Vi är i alla fall på semester i fina skåneland :) vi kom igår och stannar tills på fredag. Vi har det urmys! Jag har en massa att blogga om när jag kommer hem igen, har hela kameran full av härliga bilder :) Så håll ut kära vänner, det kommer... Bloggar förresten från min iphone och veto katten hur man bifogar bilder, men som sagt - det kommer desto fler framöver ;) Allt bra med er förresten?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Agnieszka, mamma till 2

Saknar dina inlägg vännen! Hoppas ni har det toppen! Ska bli kul att få se massa bilder sen!!! kramar

2010-07-08 | 11:55:10
http://agnieszka.blogg.se/
Laila

Här är allt bara bra,kul att höra av er.Ni får ha en jätte mysig semester :) Kram