Jobb o jobb

Har jobbat i värmen idag också, ja svetten bara rinner på`n. Jobbigt! Men, jag såg nyss att det skulle bli regn i morgon.. känns betryggande eftersom jag jobbar 11-19.15...

.. närå nu ska jag inte vara bitter. Det får gärna vara varmt och soligt, men man behöver kanske inte överdriva? 33 grader i skuggan ÄR för mycket. Sådetså.

Fler som håller på att haverera i värmen? :p







Underbara såp-bubblekort på barnen, tagna på vår lilla minisemester :)


Jahapp, nu är klockan redan lite över 20.00 och vi ska ta och sätta på en film. Längtar till onsdag, då ska nämligen jag och Fredrik vara barnlediga - och såklart kommer vi hitta på en massa mys
kvalitetstid
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sussi - 21 år, mamma och student!

Sv: Ja, men jag var ju inte säker på om det var ni ;) Tyckte jag kände igen barnen, men sen är det så svårt när man bara sett på bild ;) Nästa gång vet jag!



Fina bilder =)

2010-07-11 | 21:00:54
http://sussey.blogg.se/
sonja

jag jobbar på nätterna det e skönt o sover på dagarna nice

skulle inte du med jobba natt nu i sommar?

2010-07-11 | 22:15:29