Utflykt!

Idag är det min enda lediga dag och då står det utflykt på schemat. Hurray! Jag älskar utflykter :)

Ikväll blir det ytterligare en rolig tillställning; Cirkus BrazilJack!
Det var ju inte alls längesen vi var på cirkus, men så var det en från Cirkusen var inne på mitt jobb och frågade om han fick sätta upp en affisch - och visst fick han det! Som tack fick vi 5 stycken fribiljetter!

(denna gången sätter vi oss på ett säkert ställe längre bak, för förra gången fick jag vara med i cirkusen och blyga jag vill INTE vara med igen....)


Ungarna sitter som ljus på cirkusen, helt förtrollade. Och jag & Fredrik gillar också Cirkusså vi ska absolut gå! Vi bjuder också med min storebror som snart ska åka utomlands för en längre tid igen. Det gäller att ta vara på tiden!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Grannen

Fin bild på er!! :) Hoppas att ni får en trevlig utflykt! Kram

2010-07-31 | 11:04:33