Mysdag ♥ på tu man hand (skulle publicerats igår)

Idag har jag och min hunk en heldag för oss själva, ja även natten och nästkommande morgon är till bara för oss två ♥

I morse packade båda barnen sina små väskor med div saker som de tyckte skulle vara nödvändiga under ett dygn hos mormor & morfar, och när vi kom fram så var de på hugget för att ta med våra små till stranden.

Efter ett kort "hejdå" (barnen hade ju absolut ingen tid för mamma och pappa längre) senare så satt vi i bilen. Själva. Bara vi två ♥

Vi solade och badade hela dagen, underbart att få ligga platt fall på en filt och läsa skvallertidningar ifred.... ;)

På eftermiddagen tände vi grillen och Fredrik grillade hamburgare, och jag lax med pesto uppepå. Sjukt gott!

På kvällen körde grannarna in oss till stan, där det blev bio och restaurangbesök. Efter maten tog vi en liten "pubrunda", där vi köpte oss varsin drink/öl/whiskey på de olika ställena.

Runt 00-00.30 tog vi bussen hem för att sedan promenera hand i hand hem från busshållsplatsen. Mys. Hemma satte vi på en film, som vi sedan somnade till... ♥

På morgonen blev det efterlängtad sovmorgon till kl 10.00. Fralle-frukost med nypressad apelsinjuice och morgonen var fulländad.... Sen var det roliga slut, dags att jobba, 11-20.00.

Tack snälla snälla mormor och morfar, för att ni passade våra små guldklimpar. De hade spenderat dagen på stranden, tillsammans med fikakorgen och sandleksakerna. På kvällen sov de i tält på mormor och morfars tomt, måste varit ett stort äventyr för våra små. Ja, för all del.. för mormor och morfar också ;)

(bilder som morfar tagit)

Tusen tusen TACK!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)

Agnieszka

Verkar som om ni haft en toppenkväll, och barnen med för den delen!!!

kramar

2010-07-16 | 08:31:47
★Fam Bus ★

Åååh vad mysigt o roligt de ser ut att ha haft....

Ser så underbart gulligt ut när lille Neo suger på tummen. Önskar att svante hade lite sug efter tumme eller napp, men icke. :)