Hey vad det går..

Tiden bara springer iväg och jag hinner inte alls uppdatera bloggen så mycket som jag skulle vilja. Men, här kommer i alla fall lite bilder från i förrgår (tror jag det var).
Efter "stormen" var vi tvugna att fixa till poolen. Det hade blåst i en massa grenar och löv, eftersom överdraget blivit fyllt med regnvatten och bågnade ner i poolen.. detta trots Fredrik varit ute i ruskvädret och tömt poolöverdraget.
Ibland blev det stopp i poolens dammsugare och då fick man "blåsa" ut skräpet, något som Neo var en hejjare på :D
Usch, det smutsiga poolfiltret.
Om ni undrar varför han har mössan så tokigt så är det för att han själv envisas med att ha den så. Jag som inte ens tyckte han skulle ha mössan, det hade gott och väl räckt med kepan. Men ikke sa Neo...

Fina fina Neo ♥
Våra hallonbuskar har fullt med hallon i år - så himla roligt att de "växt till sig" bara på ett år!
Behöver jag säga att barnen ÄLSKAR att plocka solvarma bär för att sedan stoppa dom i munnen... Sommar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)