Fullspäckad helg

Vi har haft en fullspäckad helg! Vi har bland annat hunnit med att åka till Ikea, gå på loppisen i Ronneby, vara inne i stan o kolla affärer, titta på blixtrarna från vattentornet... ja, en massa! Det har också blivit lite shopping, såklart :) Men mer om det i nästa inlägg.
 


Nu ska jag och Fredrik kolla på "Up in the air", en film som tydligen ska vara bra? Vi har de senaste kvällarna kollat på "Saw" filmerna, riiiktigt grisiga filmer men så grymt spännande att man bara måste se fortsättningarna.... :S

Fredriks sista semesterdag
var i fredags, så i morgon är det åter till verkligheten som gäller.... både dagis och jobb alltså. Ungarna längtar sjukt mycket efter dagis, vilket ju är positivt såklart.... men visst känns det konstigt att det snart är Augusti månad? Har gått så galet fort!


.... och snart sätter plugget igång. Japp, ni läste rätt. Efter en ansökan samt en "personlig intervju" innan sommaren - så fick jag beskedet att jag kom in. Hurray! Till hösten blir det plugg ca 74% samt jobb 50%. Får vi se hur det går :)

Kul med utmaningar om inte annat :p (och självklart en kick för självförtroendet, att man lyckades komma in alltså!)

Ha en underbar kväll
- tappra läsare som är inne och kollar här dagligen, trots mina dåliga uppdateringar.. Jag har ju en massa bilder, men ... när ska man hinna?? *puh*
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


ida

hehe..jag är en sån tapper läsare att jag e inne 2-3ggr varje dag o ser om du uppdaterat thihi...



Syns förmodligen på lördag om du vill hänga på ut eller bara hänga ett tag på stranden?!1

Puss o kram Ida

2010-07-19 | 05:17:53
http://idasilverbark.blogg.se/
Agnieszka

Stoor kram till dig gumman. Fattar inte hur du orkar med allt i din vardag:) Jag orkar inte ens med hälften i min!

kramar

2010-07-19 | 21:42:40
http://agnieszka.blogg.se/