Det rullar på...

.. med jobb och dagis igen. Ungarna älskar det! De bryr sig inte det minsta att det är "nya" fröknar och barn där, eftersom de nu under sommaren har slagit ihop ett par dagis som alltså befinner sig i "våra" dagislokaler. Verkligen kanonskönt.
Idag är det jag som ÖPPNAR på jobbet, kors i taket. 99,9% av all jobbtid är det jag som stänger klockan 19.15 annars. Men idag har jag lyckats övertala en kollega att byta. Ska bli dunderskönt att få komma hem i skaplig tid kring 16.00, äta middag med familjen och att senare ikväll kunna läsa godnattsaga för barnen ♥

Fina bilder från underbara Brunnsparken
Ikväll ska ni få se vad jag har shoppat, ska nämligen hämta ut paketet i eftermiddag!
Ha en underbar dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna

Jätte vackra bilder, vart är dom tagna? kram

2010-07-27 | 17:00:31
http://joelsmamma.blogg.se/
Johanna

Där måste jag nog göra ett besök någon gång tror jag :)

Dagen har varit fin så jag har njutit av att vara ledig och laddat för 10 timms pass i morgon.. Hoppas din dag varit fin? kram

2010-07-27 | 20:10:03
http://joelsmamma.blogg.se/