Cirkus BrazilJack!

Nu har vi precis kommit hem från Cirkusen. Barnen somnade som stockar, ja det tog nog inte ens 10 min innan båda var i drömmarnas land...
Vet inte om det syns så bra för er som inte var där, men det är alltså kön in ni ser. Tältet till höger och kön, ja jag fick inte ens med hela kön på bild... då kan ni ju tänka er hur lång den var ;)
Tur vi hade min bror som var tidig, så vi slapp köa hälften så mycket! :D
Inne i tältet, väldigt bra platser :)
Vi laddade upp med popcorn men konstaterade ganska snabbt att STRUT-popcorn är värdelösa. Drygt att sitta och hålla i dom en halv föreställning! Bättre med kartong-popcorn som man kan ställa ner :)
De inledde cirkusföreställningen med att kasta ut 3 gigantiska bollar i publiken som sedan flög lagret runt av publikens bollande händer... klatchigt!
Underbar bild på Ninni och morbror C
Supernöjd liten Ninninus som äter upp de sista popcornslattarna i bilen påväg hem...
... och en trött liten Neo-man.
Nu ska jag och Fredrik kolla film innan det är dags för sängläge. Jobb för min del i morgon. 9.30-16.15. Dubbel lön så det är bara att bita ihop och jobba på :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)