Mysig lördag

Efter att jag slutat jobba packade vi in oss i bilen för att brumma iväg till våra kompisar i Charlottendal. Egentligen skulle de har kommit till oss men eftersom lilla N hade feber så blev planerna lite ändrade.

Vi köpte med oss pizza (jag syndade på en kebab i bröd) som vi mumsade i oss när vi kommit fram. Sen blev det kaffe och bullar - lördagsgodis till tjejerna - framför barnprogrammet på tvn.


En massa lek, bus & snack senare begav vi oss hemåt. Det märks tydligt när barnen är trötta, Neo var grinig som bara den - men trots tröttheten somnade varken Ninni eller Neo i bilen hem. Skönt för oss, för de somnade ju snabbare än blixten när vi kommit hem :)




Nu sitter vi och kollar på Robinson. Nu är det riktigt spännande, inte så långt kvar nu tills vinnaren ska utses :p


I morgon väntar jobbet på mig igen. Tydligen (visade sig idag!) jobbar jag inte 11-15 utan 9.45 - 16.15 istället. Bra iofs eftersom det är söndag vilket innebär lite mer cash. Man får se det positivt! ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)