Hemma sedan en timme..

Nu har jag äntligen varvat ner efter dagens jobb, man är som sagt inte van :p




Barnen är sjuka. De båda var på dagis till 12-tiden men när Fredrik kom och hämtade dom så hade Ninni 28,5 graders feber. Efter en stund hemma tog han febern på Ninni igen och då hade hon 39,6 graders feber! Hon kröp ner i sängen och somnade - och sov i 3 timmar! Det behövde hon nog, min lilla stumpa... Ätit har hon inte heller gjort, utan bara druckit vatten...


Vid 17-tiden fick jag ett sms om att även Neo hade feber, 38.7 grader. Sjukt jobbigt att stå maktlös på jobbet, att släppa kontrollen till pappa Fredrik - att inte kunna trösta sina sjuka barn. Men, det är väl bara att bita ihop. Det hade ju gått bra ändå och barnen hade somnat med alvedon kring 18-tiden. 


Nu ska jag och Fredrik äta lite (sjukt sent jag vet, men jag är döhungrig!) och sedan blir det lite tv/film tittande, innan det är dags att kasta sig i snarkofanen. 


Nu är jag ledig i 3 dagar, innan jag sedan jobbar fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag. Så, nu är man kvalificerad på arbetsmarknaden igen, känns bra. Faktiskt. Helt okej i alla fall :) 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hondjur

Hoppas dom kryar på sig fort,fort de små sötnosarna!! Kram på Er!

2010-01-18 | 21:48:35
http://sagoelin.blogg.se/
sarah med elin och filippa

nej men vad tråkigt att de har blivit dåliga!

Hoppas de snart är bra båda två

vi får höras av!!

kram kram

2010-01-19 | 08:33:34
Laila

Hej,hej stackars Ninni och Neo hoppas dom snart blir friska igen.Det är samma här mina två killar är också febriga,snoriga och hostiga



Ha det så jätte skönt på din ledighet kram