God Morgon!

Natten har varit lugn. Vi har, två nätter i rad, nattat Neo inne hos oss i vanlig ordning. Detta för att hans näsa är täppt och för att vi nog insett att han inte är riktigt redo för en "stor säng" ännu. Kanske testar vi att ställa in hans spjälsäng i syrrans rum, eller så gör vi det inte. Får se...



Nu har vi precis ätit frukost hela familjen. Vid 8.30 ska Fredrik ta med barnen till dagis. Själv, idag. Jag ska åka och träna nu strax och sedan är det en massa jobb som ska utföras, för min del.

Eftermiddagen är inte riktigt planerad ännu, mest troligt blir det en massa pyssel och plock här hemma. Det behövs nämligen!



Ikväll blir det förhoppningsvis lite mer träning i form av ett Step pass - om vi får plats villsäga. Det är nämligen "prova på vecka" denna veckan... Bäst att vara i god tid, något som INTE är min starka sida. Tror ni jag lyckas? :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)