En tuff dag!

Ja det har varit en riktigt tuff dag idag.




Som jag skrev innan så är Fredrik sjuk och jag har fått ta hela lasset själv, trots minimal sömn. Dessutom ringde jobbet in mig vid 10.30, en kollega som skulle börja 11.oo hade ringt och sjukanmält sig en halvtimme innan.


Så vad hände? Fredrik var såklart inte sugen på att stiga upp ur sängen och passa ungarna, så jag chansade och frågade min goda vän H om hon ville passa barnen ett par timmar. Och vilken vän sen! Det ville hon :D

Tusen miljoner tack gumman ♥


Så, på en halvtimme var hon här och jag på jobbet. Snabba ryck. Jag jobbade 3 timmar, bra timlön en söndag, och innan jag gick hem igen sprang jag in och köpte en bukett blommor till barnvakten - som tack.


Jag ställde mig med middagen och vi åt ihop innan min vän skulle bege sig hem till sig igen.



Sen badade jag ungarna och vi spenderade de sista 2 timmarna innan läggdags på barnens rum, där vi lekte och tjoade.



Nu har vi precis sett robinson finalen eftersom vi missade den igår. TUUUR att Hasse vann, jag gillade inte alls Jimmy och hans paktspel. Fredrik mår något bättre men ska ändå vara hemma från jobbet i morgon, jag ska jobba dagtid för en gångs skull. 8.45-16.oo (tror jag det var) :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)